Субота, 20.04.2024, 14:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти

Ватутінської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Березень » 31 » Педагогічна рада «Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу».
16:42
Педагогічна рада «Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу».

Нові підходи у формуванні креативності педагогів закладу

  30 березня 2015 року в  дошкільному навчальному закладі №7 «Сонечко» була проведена педагогічна рада №3   «Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу».

   Порядок денний:

1.  Про виконання рішень попередньої педради /Завідувач/

2.  Мультимедійні презентації про певні органи чуття (коментарі щодо функції цього аналізатора)./Методист/

3.  Міні-лекція про мультисенсорний підхід /Гиньку О. П./

4. Ознайомлення з технологією «Чую, бачу, роблю» (моделювання заняття з використанням цієї технології) /Гордій А. М../

5.  Аналіз стану сенсорного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі.

6. Підведення підсумків конкурсу «Найцікавіші дослідження дошкільнят – фотовиставка «Дослідники - чомусики» /Завідувач, педагоги закладу/

   Мета:

- розширити і збагатити

 знання педагогів про мультисенсорний підхід до організації пізнавальної діяльності дошкільників;

- ознайомити з технологією навчання "ЧУЮ, БАЧУ, РОБЛЮ” та її можливостями;

- вправляти у проведенні занять із активізацією всіх сенсорних каналів дітей.

Працювали за таким девізом:

Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен

спинитися на досягнутому,

бо якщо немає руху вперед,

то неминуче починається відставання

В.О. Сухомлинський

 

 

 

 

 

МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ ПІДХІД –

навчання з опорою на всі канали сприймання кожного з органів чуття:слуху, зору, дотику, нюху, смаку, що сприяє ефективнішому засвоєнню нового матеріалу

МЕТОДИ, які дають можливість "вмикати” декілька каналів дитячого сприймання

-         перегляди відеоматеріалів, телевізійних передач

-         спів пісень, читання віршів

-         складання розповідей, казок, загадок

-         виготовлення творчих робіт, зокрема малювання, ліплення, конструювання та аплікація

-         смакування овочів, фруктів, продуктів харчування

-         подорож до сенсорної кімнати або робота в сенсорно-пізнавальному осередку групи

ЗНАЧЕННЯ
використання мультисенсорного підходу до організації освітнього процесу

-         Дитина пізнає світ - цікавий, неповторний, чарівний…

-         Дорослий супроводжує маля, веде його в світ пізнання…

    Педагогічна рада, проведена у формі тренінгу сприяла усвідомленню педагогами необхідності та обов'язку творчого підходу до своєї професії.

  Сучасні інтерактивні форми роботи такі як «Бліц-опитування», гра «Кути», «Вершина»,  «Веселка», навчальна технологія «Проблема по колу» формували розуміння того, що кожен день перебування педагога поряд з дітьми повинен бути спрямований на те, щоб навчити вихованців бути креативномислячими особистостями.

  

   Практичний блок складався із вирішення суто професійних завдань: надання практичних порад адміністрацією педагогам щодо розвитку творчості дитини, вибору методів формування креативності  вихованців раннього та дошкільного віку і демонстрування креативності під час виконання завдань з різних розділів програми з використанням методу «Рефлексія»

   Була організована виставка власних творчих робіт педагогів, виконаних у найрізноманітніших техніках, як от: орігамі, квілінг, бісероплетіння, торцювання, малювання на склі, солодких букетів по результатах тематичної перевірки «Специфіка дитячих досліджень та експериментів, активація пошуково-дослідницької діяльності».

  

  

    У підсумку кожен з присутніх, проаналізувавши результативність педагогічної ради, на одному крилі літачка, зробленому із орігамі,  сформулював  новинки – цікавинки, про які дізнався  під час заходу, а на іншому – побажання  в майбутньому проведенні семінарів та педагогічних рад. Потім всі «запустили» свої літачки.     

   Дуже приємним було те, що майже всі побажали ще більше нової та пізнавальної інформації та практичного втілення інновацій на практиці.

    Колектив ДНЗ дуже плідно попрацював.

Категорія: Дошкільна освіта | Переглядів: 1839 | Додав: -=KYMILLIE=- | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту