Педагогічний ринг на тему: «Створюємо імідж вихователя» - 22 Січня 2015 - Відділ освіти Ватутінської міської ради
Неділя, 11.12.2016, 09:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти

Ватутінської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Січень » 22 » Педагогічний ринг на тему: «Створюємо імідж вихователя»
16:44
Педагогічний ринг на тему: «Створюємо імідж вихователя»

На базі Ватутінського дошкільного навчального закладу №7 «Сонечко» 22 січня 2015 року відбувся педагогічний ринг на тему: «Створюємо імідж вихователя» між педагогами дошкільних навчальних закладів

 

Майстерність вихователя не є якимось 

особливим мистецтвом,  що вимагає таланту,

це спеціальність, якій потрібно навчитися».

                                                 А.С.Макаренко 

 


У діяльності дошкільних закладів методична служба посідає особливе місце. Це комплексний творчий процес, під час якого педагоги практично навчаються методів і прийомів роботи з дошкільнятами, вмінню створювати власний імідж, бажанню вдосконалюватись. Тому завданням методиста є не тільки майстерність активно доносити сучасні ідеї та тенденції в розвитку освіти, а і створення іміджу сучасного, досконалого, «ідеального» педагога.

Ця форма роботи з педагогами дала можливість кожному з них змогу поглянути на проблему з точки зору новатора, консерватора та критика. Таке засідання дало можливість сприяти відпрацюванню у педагогів уміння аргументовано відстоювати власну думку, формувати навички дискусійного спілкування.

Зовнішній вигляд, особисті риси педагога

Особливе внутрішнє осяяння, що передається через погляд, жест, поставу, усмішку — все це робить вихователя не­повторним. Зовнішність залежить від окремо взятої особистості, від її внутрішньої педа­гогічної культури і притаманна саме їй. Таким чином утворюється педагогічний імідж, який буває як пози­тивним, так і негативним. Мабуть, саме тому деяких педагогів  пам'ятають - все життя, а інших забувають, закінчивши заклад. Ось чому природним у кожного вихователя має бути прагнення до ідеалу, гармонії та вдосконалення; без них людина неминуче деградує.

Не секрет, що діти хочуть мати педагога із приємною зовнішністю, вихованого, з витонченими манерами, елегантно одягненого, із гарною модною зачіскою, привабливим макіяжем, бездоганно чисто­го і охайного. Навіть діти молодших груп легко вирізняють вихователів і пишаються ними, запевняючи всіх, що у них "найкращий вихователь".

 

Завдання:  

За яких умов можна досягти мети, тобто створи­ти або удосконалити свою зовнішність, яка б пози­тивно впливала на суб'єктів виховання? Це можливо і цілком доступно кожному педагогові, якщо:

1. Цілеспрямовано працювати над собою.

2. Мати велике бажання.

3. Створити власну програму дій.

5. Мати взаєморозуміння з педагогічним колективом.

6. Усвідомити необхідність самовдосконалення.

7. Є зразок — авторитетний педагог, що відпові­дає цим вимогам.

8. Підвищення кваліфікації на курсах з проблем розвитку педагогічної техніки.

9. Добір та ознайомлення з відповідною літерату­рою, а також використання її в роботі.

10. Консультації візажиста, косметолога, стиліста, перукаря, манікюрниці, логопеда, хореографа.

  

Пропонуємо практичні рекомендації  чого не має бути.

Така форма подачі порад може допомог­ти запобігти помилкам, які нерідко зустрічаються в реальному житті.

1. У гардеробі вихователя не має бути ультрамодного одягу, незвичайний фасон якого відволікає увагу вихованців, а також вбрання занадто яскравих тонів, що стомлює і дратує дітей.

2. Не захоплюйтеся сіробуденним одягом.

3. Не носіть тривалий час один і той же одяг. Вар­то якнайчастіше "оживляти" його, комбінувати, прикрашати.

4. Не забувайте, що довге розпущене волосся за­важає під час роботи з вихованцями.

5. Не рекомендується прикрашати себе занадто дорогими і яскравими коштовностями чи біжутерією.

 6. Не варто користуватися дезодорантами, туалет­ною водою чи одеколоном з різким, сильним запахом.

7. Не жестикулюйте надміру, бо жести мають ли­ше підкреслювати слово.

8. Не допускайте мовленнєвих шаблонів і ви­разів, слів-паразитів.

9. Не припускайтеся помилок в орфоепії.

10. Не слід забувати, що людину, дитину легко образити не тільки словом, а й інтонацією.

Категорія: Дошкільна освіта | Переглядів: 288 | Додав: -=KYMILLIE=- | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту