На базі Ватутінського
дошкільного навчального закладу №7 «Сонечко» комбінованого типу
Ватутінської міської ради Черкаської області 11.12.2013 було проведено відкрите
методоб’єднання для вихователів дітей старшого дошкільного віку на тему: «Розвиток логічного мислення та
мовленнєво-творчої діяльності дошкільнят через використання інтерактивних
технік та технологій» згідно
річного плану методиста по дошкільному вихованню відділу освіти Ткаченко Л.Л.
В ньому взяли участь вихователі з ДНЗ № 6 « Світлячок»,
ДНЗ № 8 «Зірочка», ДНЗ №11 « Теремок».
"Педагог покликаний використовувати всі можливості, щоб саме в роки
дитинства донести до свідомості й серця найтонші відтінки барв, пахощі слова,
щоб рідне слово стало духовним багатством дитини," ─
зазначав В.О.Сухомлинський
Девіз, за яким ми працюємо:
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я чую і бачу,
я трохи пам'ятаю.
Те, що чую, бачу,
Обговорюю і роблю –
я починаю розуміти та
набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання
іншим, я стаю майстром.
Захід базувався на основі заняття, проведеного на старшій
групі Штангей Світланою Анатоліївною, яка поставила за мету навчити дітей працювати в групах гетерогенного складу, спільно виконуючи
завдання, домовлятися, радитися, вирішувати спільні питання. Вправляти в умінні
ділитися своїми знаннями, досвідом із однолітками про життя рослин, тварин,
птахів та їх значення для життя людини, використовуючи
коректурні таблиці. Формувати вміння дітей викладати напільні коректурні
таблиці та задавати питання один одному
відповідно їх змісту, вести діалог із ровесниками. Ознайомити малят із
незвичайними рослинами нашої планети, птахами та тваринами-рекордсменами,за
допомогою інтерактивної дошки. Формувати
зв’язне мовлення дітей, творчу уяву, логічне мислення під час складання
небилиці, описової розповіді та вивчення вірша напам’ять, використовуючи
мнемотаблиці. Вправляти малят в умінні
ділитися інформацією, вчитися навчаючи інших. Підтримувати бажання дошкільнят творити під
час продуктивної діяльності,використовуючи ТАНГРАМ, ПАЛИЧКИ КЮІЗЕНЕРА, БЛОКИ
ДЬЄНЕША.
Небилиці
ми складаєм, бо багато всього знаєм:
Всіх в
будинки розселили, таблиці коректурні ми створили:
Вірші
вправно розказали, бо про Сенкан знання мали:
Ми з Танграмом всі працюєм, творим, думаєм,
мудруєм:
Вправні пальчики у нас,
Палички Кюізенера
- клас!
Продумуючи зміст, форми і
методи організації пізнавальної діяльності дошкільників, намагаємось знайти
резерв вдосконалення інтелектуального розвитку дітей, стати для них
рівноправним партнером, попередити виникнення негативних емоцій у малюків,
визначити "зону найближчого розвитку” кожного вихованця
ГОЛОВНЕ ДОСЯГНЕННЯ
Створення оптимальних умов для
інтелектуального розвитку всіх вихованців разом і кожної дитини зокрема
|