Відділ освіти Ватутінської міської ради - Школа молодого вчителя
Вівторок, 06.12.2016, 13:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти

Ватутінської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа молодого вчителя

План роботи Школи молодого вчителя

 

з.п.

 

Зміст роботи

Термін проведення

 

1.

 

 

2.

Перше засідання

Тренінг:

  а) знайомство;

  б) чому обрано професію вчителя.

Вступна діагностика щодо обізнаності методики проведення  особистісно орієнтованого уроку.

вересень

 

1.

2.

3.

 

Друге засідання

Суть особистісно орієнтованого навчання.

Аспекти особистісно орієнтованого уроку.

Мотиваційно – цільовий аспект.

жовтень

 

1.

2.

 

 

Третє засідання

Індивідуальні консультації вчителів – предметників.

Робота в групах за фахами. Моделювання мотиваційно- цільового аспекту особистісно – орієнтованого уроку.

листопад

 

1.

 

 

2.

Четверте засідання

Рефлексійно – оцінювальний аспект:

   а) оцінювання;

   б) поціновування.

Прийоми проведення рефлексії наприкінці уроку.

грудень

 

1.

П’яте засідання

Методика організації роботи в парах:

   а) постійного складу;

   б) змінного складу:

       - «Бережок і річечка»;

       - «Карусель».

січень

 

1.

Шосте засідання

Методика організації роботи в групах:

   а) гетерогенного складу;

   б) гомогенного складу.

лютий

 

1.

Сьоме засідання

Розвиток критичного мислення.

березень

 

1.

Восьме засідання

Презентація набутого досвіду.

квітень

 


Перше засідання

1.Тренінг:

  а) знайомство;

  б) чому обрано професію вчителя.

2. Вступна діагностика щодо обізнаності методики проведення  особистісно орієнтованого уроку.


Молодий вчитель на початковому етапі своєї педагогічної діяльності нерідко зустрічається зі значними труднощами. Причиною цього є те, що молодий спеціаліст не володіє арсеналом  методів, прийомів, технологій апробованих старшими колегами.

Школи нашого міста поповнились молодими педагогами. Вони, вчорашні випускники, потрапили в умови, що дуже відрізняються від умов студентського життя.


З метою допомоги щодо їхньої адаптації в шкільному житті при методичному кабінеті відділу освіти (завідуюча методичним кабінетом Жовновата Н.Я.) започаткована діяльність Школи молодого вчителя. 11 жовтня відбулося перше заняття, яке провела її керівник,  учитель-методист, заслужений учитель  України Довбуш М.Г.


Спочатку Марія Григорівна розповіла про цікаві епізоди своєї педагогічної діяльності. А молоді спеціалісти поділилися враженнями від  своїх перших проведених уроків.


З метою надання адресної методичної допомоги була проведена вступна діагностика. Саме її результати ляжуть в основу діяльності Школи молодого вчителя. Молоді спеціалісти відзначили, що їх дуже тепло зустріли в колективах, а перші уроки тільки підсилили правильність вибору професії.

Вітаємо вас, молоді колеги!

 

              Друге засідання

1.   Суть особистісно орієнтованого навчання.

2.   Аспекти особистісно орієнтованого уроку.

3.   Мотиваційно – цільовий аспект.









Третє засідання

    1. Індивідуальні консультації вчителів – предметників.

   2. Робота в групах за фахами. Моделювання мотиваційно-  

       цільового аспекту особистісно – орієнтованого уроку.




Четверте засідання

 1. Рефлексійно – оцінювальний аспект:

   а) оцінювання;

   б) поціновування.

2. Прийоми проведення рефлексії наприкінці уроку.





Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту