Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Робота методичного об'єднання вчителів початкових класівРобота методичного об'єднання вчителів початкових класів І засідання Тема.Аналіз діяльності МО за 2010– 2011 н.р.
ІІ засідання Тема. Чинники розвитку творчого потенціалу учнів.
ІІІ засідання Тема. Складові частини педагогічної майстерності сучасного вчителя. ![]()
ІV засідання Тема. Творча особистість.Як визначити творчу особистість. ![]() Заходи по вивченню Державного стандарту початкової освіти. 1. Методичний круглий стіл «Розвиток творчих здібностей першокласників». Обмін досвідом роботи учителів, які працюють в перших класах. Січень 2012. 2. Семінар «Впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти». Лютий 2012. 3. Методичне об’єднання. Виступ психолога «Психологічний супровід навчально – виховного процесу в першому класі». 4. Семінар – практикум . Групова робота «Обмін інформацією щодо реалізації змісту державних стандартів початкової освіти». Травень 2012. 5. Педагогічний міст по наступності між дошкільною та початковою ланками навчання .Робота з майбутніми першокласниками. Розвиток фонематичного слуху. Лютий 2012. 6. Методичні дні. Робота з новими Програмами : - Планування бінарних уроків; - Ведення шкільної документації в перших класах; - Особливості організації навчально – виховного процесу у 1 класі; - Взаємодія сім’ї і школи для успішної адаптації дитини до школи; - Робота психолога з першокласниками. - Формування компетентностей першокласників. Протягом року. 7. Робота з молодими вчителями. Особливості оцінювання та проведення уроків в першому класі. 8. Творчі уроки по обміну досвідом роботи з першокласниками. 2 уроки. Всеукраїнська акція «Дай руку,першокласнику!» 1. Консультації для батьків «Роль батьків дитини в успішній адаптації до навчання в школі». 2. Виготовлення в ДНЗ інформаційних куточків «На допомогу батькам першокласників». 3. Методичне об’єднання . Питання №3 «Особливості навчання письма ліворуких дітей». 4. Групові консультації «Використання здоров’язберігаючих технологій». Практичне заняття . Ігрова діяльність на уроках з першокласниками. 5. Майстер – клас. Забезпечення рухової активності шестирічних учнів на уроках. Короленко Л.Г. 6. Школа молодого вчителя. «Як зробити навчально – виховний процес у 1 класі цікавим і радісним».
Педагогічний міст по наступності між дошкільною і початковою ланками освіти 29 лютого в дошкільному навчальному закладі №7 (завідувач Дзісяк Л. В.) відбувся Педагогічний міст по наступності між дошкільною і початковою ланками освіти на тему «Системний підхід до формування фонематичного слуху та шляхи подолання мовленнєвих вад у дітей». Вихователі ДНЗ №7 та вчителі початкових класів ЗОШ № 2 (в. о.директора Глобін Ю.М.) поділилися досвідом роботи з означеного питання. Семінар проходив у нетрадиційній формі. Особливість проведення – мультимедійна презентація. Відомо, що в дошкільному віці закладаються основи багатьох якостей і властивостей, які набувають свого розквіту у подальших вікових періодах. Це стосується і фонематичного слуху. Він є інструментарієм, що допоможе дитині досягти надалі успіху у навчанні грамоти. Вихователь ДНЗ № 7 Недопас С.М. показала фрагменти заняття з дітьми старшої групи з розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку. Навчання грамоти в 1 класі здійснюється за аналітико – синтетичним методом, у відповідності з яким навчання читанню та письму передує ціла система фонематичних вправ, які ведуть дитину в світ рідної мови. Учитель початкових класів ЗОШ №2 Городнічук О.Д. продемонструвала цей метод на фрагменті уроку з вивчення звука [ж] , букви « же» . Уміти точно відтворювати на слух , правильно почути вимовлене, охарактеризувати невідоме за його звучанням, правильно висловлюватися, виділяти в мовленні нове, незвичайне – усе це неповторний перелік ситуацій, над якими працюють вихователі ДНЗ та вчителі початкових класів. Практичні поради для вихователів і вчителів підготували логопеди Хіморода Л.О. та Ковтун Т. П., показавши фрагменти занять з дітками логопедичної групи. Вони познайомили учасників семінару з нетрадиційними методами виправлення недоліків мовлення у дітей: насіннєвою, сольовою, аромо- , музико- та манкотерапією, які мають позитивний вплив на розвиток мовленнєвих рецепторів. Педагогічний міст свідчить, що освітяни забезпечують реальну перспективність і наступність у роботі дошкільних навчальних закладів і школи планово, системно, це співробітництво довготривале і нерозривне.
Клопотенко Н.Г., методист початкового навчання міського методичного кабінету відділу освіти |
Пошук
Календар
Архів записів
|