Вівторок, 19.03.2024, 13:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти

Ватутінської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЗОШ №6


Ватутінська загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа №6

Ватутінської міської ради Черкаської області

Черкаська область, місто Ватутіне, вул.Чернишевського 2, телефон : 6-33-65


Візитна картка школи
У школі навчається 358 учнів, що складає 16 класів.
Школа І ступеня – 6  класів – 131 учень
Школа ІІ ступеня – 8 класів – 179 учнів
Школа ІІІ ступеня – 2 кл.
  • 10 –  технологічний  клаc – 26 учнів
  • 11 – технічний клас – 22 учні
Школа має комп’ютерний клас, планується придбання 2-х комп’ютерів та мультімедійного проектора.
Основними заходами із збереженням контингенту учнів в 2009-2010 навчальному році були:
  • організація обліку дітей та підлітків у мікрорайоні;
  • спільна робота з ДНЗ №11;
  • контроль відвідування учнями навчальних занять;
  • організація навчання вдома;
  • організація роботи «Школи майбутнього першокласника»;
Відомості про штатних працівників і сумісників 

 

2010-2011

Кількість вчителів

42

в тому числі: штатних працівників

35

сумісників

7

Відомості про педагогів за категоріями

8 тарифний

розряд

9 тарифний

розряд

І

категорія

ІІ

категорія

Вища

категорія

"Старший учитель”

"Учитель - методист”

 

8

15

2

10

3

 


Ватутінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 є юридичною особою, здійснює свою діяльність згідно довідки № 15а-691 видана 16.02.2005  про  включення до Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України та Статуту школи.

Керування школою здійснює Дмитренко Василь Федорович – директор школи. Педагогічний стаж – 39 років, на посаді директора – 28 років.

До складу адміністрації входять:

  • Атаманюк Тамара Вікторівна – заступник директора з навчально-виховної роботи. Стаж роботи 9 років,
    на посаді – 5-й рік.
  • Дубова Олеся Миколаївна – заступник директора з виховної роботи. Стаж роботи 1 рік,
    на посаді –1-й рік.

У навчальному закладі проводиться робота щодо створення кадрового резерву.

У ЗНЗ  № 6 запроваджений контроль за ефективністю використання вчителями різних методик, технологій навчання предмету, відслідкування їх впливу на результати навчання, а також чіткий контроль та встановлення зв’язку між відвідуванням занять та якістю знань учнів. Аналіз річного оцінювання навчальних досягнень учнів показав в цілому достатній рівень навчальних досягнень. По школі учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень, складає - 4,1 % , учнів , які мають високий рівень навчання -7,4%, достатній – 47,9%, середній – 40,5%.

Профільне навчання

Для реалізації особостностно – орієнтованого навчального процесу у школі введено профільне навчання. Згідно з бажанням учнів та їх батьків, можливостей кадрового забезпечення та оснащення навчальних кабинетів було визначено технологічний профіль навчання..  Аналіз навчальних  досягнень учнів  показав, що  у профільних класах на високому та достатньому рівнях учні засвоюють профільні предмети, тому що збільшена кількість годин на вивчення профільних предметів.

Пріоритетним  напрямком загальноосвітньої школи І-Ш ступенів  № 6 обрано технологічний профіль навчання. Створено відповідну  структуру навчального плану для учнів 10-11 класів, діє методичне об’єднання вчителів технологічного напрямку. Впроваджується система  профільної і до профільної освіти. На 2010/2011 навчальний рік технологічним профілем охоплено : 10 клас –26 учнів; 11 клас – 22 учні.  Ведучими предметами  старшої школи є предмети: автосправа, фізика, математика, креслення, інформатика.

Всі навчальні предмети  викладають учителі за фахом, 3 вчителя мають вищу   категорію, 2 вчителі І кваліфікаційну  категорію. При викладанні предмету інформатика класи поділяються на дві підгрупи, що відповідає санітарним вимогам та мережі навчального плану. Всі учні підгруп забезпечені робочим місцем за комп’ютером.

Учні забезпечені  підручниками та навчальними посібниками з вищевказаних предметів, та працюють в окремих, спеціально обладнаних кабінетах.

У  2008/2009 н.р. адміністрацією школи здійснено поліпшення до профільної освіти та профільного навчання шляхом введення додаткових курсів за вибором та факультативів на підставі проведеного анкетування у 8 класі введено поглиблене вивчення предмету «Інформатика», у 8-9 класах введено курси за вибором «креслення» та «інформатика». У 8-му класах введено факультатив фізики та «інспектори дорожнього руху». У 11 класі введено курс за вибором математику та інформатику, факультатив з фізики. Багато зусиль у цьому напрямку  докладено Гребінем В.І., вчителем автосправи. 

Комп’ютеризація та інформатизація навчального процесу.

      У школі працює кабінет інформатики, обладнаний сучасною комп’ютерною технікою. З 2006 року ЗНЗ № 6 підключений до світової мережі Інтернет.

Постійно впроваджуються інформаційні ресурси навчання:

а) бази даних і знань (на СD);

б) комп’ютерні, у тому числі мультимедіа, навчальні системи;

в) відео- й аудіозаписи;

г) електронні бібліотеки разом з традиційними підручнтками;

д) методичні посібники, конспекти лекцій, підручники та інші методичні матеріали на оптичних і магнітних носіях, довідники.

е) нормативні документи держави та організацій.

Активно застосовуються, інформаційні та телекомунікаційні технології.

З 2008 року створено й працює сайт школи (http://www.vatschool6.pp.net.ua)

З метою залучення електронних засобів, у першу чергу Інтернет, компакт – дисків, засобів масової інформації для організації навчання учнів за особистісно – орієнтованими педагогічними технологіями, що підвищують якість освітніх послуг:

  • Організована самостійна робота учнів (для самоосвіти) з пошуку необхідної інформації з різноманітних джерел знань Інтернет, а також спрямована самостійна робота в межах призупинення навчального процесу у зв’язку з епідемією грипу.
  • Створені умови для доступу до світових культурно – історичних досягнень людства та реалізації права кожного учня на однакові можливості для здобуття освіти незалежно від місця проживання, стану здоров’я тощо.

Створення «медіатек».

На базі ЗНЗ № 6 ведеться робота зі створення банку інформаційних ресурсів: бази даних і знань, комп’ютерні, у тому числі мультимедіа, навчальні та контролюючі системи  разом з традиційними підручниками та методичними посібниками. Створюється банк педагогічних програмних засобів для забезпечення освітніх потреб навчального закладу. Навчальні розробки вчителів школи систематизуються та зберігаються в електронному вигляді.  Створюється банк презентацій.

Кращі наробки педагогічної майстерності були представлені на ХV обласній виставці «Освіта Черкащини - 2010» : були представлені роботи учителя початкових класів Чередніченко Н.П.,   «Збережи довкілля», предмет «Я і Україна»- 2 клас,  учителя іноземної мови Чернобай О.П. «Подорожуючи Великобританією»,спільна робота директора школи Дмитренко В.Ф. та педагога-організатора Бондаренко О.М. на тему «Сучасні підходи до організації родинного виховання»

Показником результативності роботи вчителів стали здобуті перемоги учнів в міських та обласних предметних олімпіадах. Найкращі результати міських олімпіад показали учні: Ширшов Сергій (8а кл.математика – учитель Міняйло Р.Б.), Клименко Олена (8б кл. біолгія, учитель Болотова Н.А., укр.мова, учитель Барабаш Т.С.), Медушівський Юрій (11 кл. матматика, учитель Титаренко Н.П, фізика учитель Гайдайчук Л.А..), Ореховський Яків (10 кл., хімія, учитель Літвінова Л.С, математика, учитель Міняйло Р.Б,) Сухаревський Андрій (11 кл. інформатика, учитель Іванов Ю.П., математика учитель Титаренко Н.П.) Алексашин Андрій (11 кл.. німецька мова, учитель Січкар З.О.)

 

 

2006-2007 н.р.

2007-2008 н.р.

2008 – 2009 н.р.

2009 – 2010 н.р.

Усього учнів

11

12

10

12

І місце

6

6

4

7

ІІ місце

2

2

3

3

ІІІ місце

3

4

3

2

Проаналізувавши участь школярів ЗНЗ № 6 у І та ІІ етапах, можна зробити висновки, що педколектив пасивно працює над виявленням обдарованості учнів та підготовки їх до ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових  дисциплін.

Зовнішнє незалежне оцінювання

В червні 2010 року учні школи взяли участь у проведенні зовнішнього незалежного оцінювання.

З результатами тестування область має найменшу кількість учнів, які набрали менше 124 бали, а загалом по Україні Черкаська область на 9 місці.

У Ватутіному результати тестування наступні: лише із трьох  предметів 8 дітей не справилися із тестами – 2 з української мови і літ, 2 з математики, 4 з історії України. Це хороший результат.

Найвищий бал отримали учні ЗОШ №2 та ЗОШ № 6 з історії України – 195-199,5 бали і біології СШ № 1 – 195- 199,5.

190-195 балів набрали учні ЗОШ № 2 з української мови;

Непогані результати маємо з математики, фізики, географії, де учні ЗОШ № 6 набрали від 183- 190 балів.

Хороші результати показали учні з фізики ПЯН=70% (Вч.Гайдайчук Л.А.), з географії ПЯН=58,3% (Вч. Гриценко Г.В.)

Виховна робота

ВИХОВНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ: «Розвиток особистості  учня в умовах  створення ШКОЛИ - РОДИНИ»

Досвід школи підтверджує, активна співпраця із сім'єю, визнання за батьківською та учнівською громадськістю права на участь у діяльності закладу, в прийнятті рішень — така співпраця має реальне втілення в конкретних справах і дає вагомі результати.

Основна увага в 2009/2010 н.р. приділялася роботі по організації та впровадженні виховної моделі школи «Школа-родина».

За останні роки в школі  створено дієздатну систему родинно-сімейного виховання, яка має за мету створити модель школи з пріоритетом формування життєвої компетентності та успіху шляхом забезпечення умов для гармонійного розвитку та самореалізації інноваційної особистості через упровадження проекту родинно-сімейного виховання, що забезпечить гармонійний розвиток і саморозвиток особистості школяра, формування його життєвої компетентності та успіху, стійкого валеософського світогляду, культури здоров'я, встановлення  тісного контакту між учительським і батьківським колективом і зміцнить імідж та підвищить рейтинг школи у мікрорайоні.

Мета школи на новий навчальний рік: створення умов для реалізації ідей розвивального  навчання з використанням інноваційно  – комунікаційних технологій

   Завдання виховної роботи на 2010/2011 н.р.

  1. Продовження роботи з виховання національної свідомості, любові до рідної землі, родини. Свого народу, держави.
  2. Продовження роботи з виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки.
  3. Подальше формування почуття господаря, господарської відповідальності, підприємливості, свідомого ставлення  до життя  умовах ринкових відносин.
  4. Активізація роботи з охорони і зміцнення фізичного, психічного та духовного здоров’я школярів.
  5. Формування свідомої мотивації учнів до потреб здорового способу життя.
  6. Активізація роботи з формування  моральної самосвідомості; навчання культури поведінки; вміння спілкуватися; сприяння виробленню в учнів норм етики, моральної самооцінки.

 

Педагогічний колектив в 2010-2011 навчальному році працює над єдиною проблемою:
 " Сучасні підходи до модульно – розвивального  навчання з використанням інноваційно  – комунікаційних технологій»


Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту