Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Таксономія розумових знань за Б.БлумомТаксономія розумових умінь за Б. Блумом
![]() ЗНАННЯ Розповісти Показати Назвати Дати визначення РОЗУМІННЯ Описати Пояснити Визначити ознаки (властивості) Сформулювати по-іншому ЗАСТОСУВАННЯ Застосувати знання Навести приклади та ілюстрації Розв’язати задачу -------------------------------------------------------------------------------------------------- АНАЛІЗ Виділення частин, ознак Визначення загального і відмінностей СИНТЕЗ Створення нового із поданих частин ОЦІНКА Надати аргументи Довести Захистити точку зору Спрогнозувати ЗНАННЯ, РОЗУМІННЯ, ЗАСТОСУВАННЯ (частково) Репродуктивні Що називається іменником? Яких письменників ви знаєте? Хто написав казку «Червона шапочка»? ЗАСТОСУВАННЯ, АНАЛІЗ, СИНТЕЗ Проблемні (запитання навчальних тем) містять протиріччя, фокусують на головному, не виходять за межі програми, допомагають зрозуміти факти в і ідеї у системі понять, пов’язані з досвідом, допомагають дітям формулювати власні відповіді. Як людина отримує сонячну енергію? Чи всі чотирикутники є прямокутниками? Як назвати одним словом: яблука, груші, персики, абрикоси? Чим відрізняються Карпатські і Кримські гори? Що спільного у плазунів і ссавців? Чому варто не витрачати даремно прісну воду? ОЦІНКА Розвивальні (основні) стимулюють дослідження, змушують задуматися, мають між предметні зв’язки, не мають однозначної відповіді «так» чи «ні», дослідження нових ідей, народження гіпотез Чому всі люди різні? Що може статися, якщо на планеті зникнуть рослини? Чи може обман бути корисним? Як можна очистити річку? |
Пошук
Календар
Архів записів
|