Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Школа молодого вчителяПлан роботи Школи молодого вчителя
Перше засідання 1.Тренінг: а) знайомство; б) чому обрано професію вчителя. 2. Вступна діагностика щодо обізнаності методики проведення особистісно орієнтованого уроку. Молодий вчитель на початковому етапі своєї педагогічної діяльності нерідко зустрічається зі значними труднощами. Причиною цього є те, що молодий спеціаліст не володіє арсеналом методів, прийомів, технологій апробованих старшими колегами. Школи нашого міста поповнились молодими педагогами. Вони, вчорашні випускники, потрапили в умови, що дуже відрізняються від умов студентського життя. З метою допомоги щодо їхньої адаптації в шкільному житті при методичному кабінеті відділу освіти (завідуюча методичним кабінетом Жовновата Н.Я.) започаткована діяльність Школи молодого вчителя. 11 жовтня відбулося перше заняття, яке провела її керівник, учитель-методист, заслужений учитель України Довбуш М.Г. Спочатку Марія Григорівна розповіла про цікаві епізоди своєї педагогічної діяльності. А молоді спеціалісти поділилися враженнями від своїх перших проведених уроків. З метою надання адресної методичної допомоги була проведена вступна діагностика. Саме її результати ляжуть в основу діяльності Школи молодого вчителя. Молоді спеціалісти відзначили, що їх дуже тепло зустріли в колективах, а перші уроки тільки підсилили правильність вибору професії. Вітаємо вас, молоді колеги!
Друге засідання 1. Суть особистісно орієнтованого навчання. 2. Аспекти особистісно орієнтованого уроку. 3. Мотиваційно – цільовий аспект. ![]() ![]() ![]() ![]() Третє засідання 1. Індивідуальні консультації вчителів – предметників. 2. Робота в групах за фахами. Моделювання мотиваційно- цільового аспекту особистісно – орієнтованого уроку. ![]() Четверте засідання 1. Рефлексійно – оцінювальний аспект: а) оцінювання; б) поціновування. 2. Прийоми проведення рефлексії наприкінці уроку. |
Пошук
Календар
Архів записів
|