План роботи Школи молодого вчителя
№ з.п.
|
Зміст роботи |
Термін проведення |
1.
2. |
Перше засідання Тренінг: а) знайомство; б) чому обрано професію вчителя. Вступна діагностика щодо обізнаності методики проведення особистісно орієнтованого уроку. |
вересень |
1. 2. 3.
|
Друге засідання Суть особистісно орієнтованого навчання. Аспекти особистісно орієнтованого уроку. Мотиваційно – цільовий аспект. |
жовтень |
1. 2.
|
Третє засідання Індивідуальні консультації вчителів – предметників. Робота в групах за фахами. Моделювання мотиваційно- цільового аспекту особистісно – орієнтованого уроку. |
листопад |
1.
2. |
Четверте засідання Рефлексійно – оцінювальний аспект: а) оцінювання; б) поціновування. Прийоми проведення рефлексії наприкінці уроку. |
грудень |
1. |
П’яте засідання Методика організації роботи в парах: а) постійного складу; б) змінного складу: - «Бережок і річечка»; - «Карусель». |
січень |
1. |
Шосте засідання Методика організації роботи в групах: а) гетерогенного складу; б) гомогенного складу. |
лютий |
1. |
Сьоме засідання Розвиток критичного мислення. |
березень |
1. |
Восьме засідання Презентація набутого досвіду. |
квітень |
1.Тренінг:
а) знайомство;
б) чому обрано професію вчителя.
2. Вступна діагностика щодо обізнаності методики проведення особистісно орієнтованого уроку.
Молодий вчитель на початковому етапі своєї педагогічної діяльності нерідко зустрічається зі значними труднощами. Причиною цього є те, що молодий спеціаліст не володіє арсеналом методів, прийомів, технологій апробованих старшими колегами.
Школи нашого міста поповнились молодими педагогами. Вони, вчорашні випускники, потрапили в умови, що дуже відрізняються від умов студентського життя.
З метою допомоги щодо їхньої адаптації в шкільному житті при методичному кабінеті відділу освіти (завідуюча методичним кабінетом Жовновата Н.Я.) започаткована діяльність Школи молодого вчителя. 11 жовтня відбулося перше заняття, яке провела її керівник, учитель-методист, заслужений учитель України Довбуш М.Г.
Спочатку Марія Григорівна розповіла про цікаві епізоди своєї педагогічної діяльності. А молоді спеціалісти поділилися враженнями від своїх перших проведених уроків.
З метою надання адресної методичної допомоги була проведена вступна діагностика. Саме її результати ляжуть в основу діяльності Школи молодого вчителя. Молоді спеціалісти відзначили, що їх дуже тепло зустріли в колективах, а перші уроки тільки підсилили правильність вибору професії.
Вітаємо вас, молоді колеги!
Друге засідання
1. Суть особистісно орієнтованого навчання.
2. Аспекти особистісно орієнтованого уроку.
3. Мотиваційно – цільовий аспект.
Третє засідання
1. Індивідуальні консультації вчителів – предметників.
2. Робота в групах за фахами. Моделювання мотиваційно-
цільового аспекту особистісно – орієнтованого уроку.
Четверте засідання
1. Рефлексійно – оцінювальний аспект:
а) оцінювання;
б) поціновування.
2. Прийоми проведення рефлексії наприкінці уроку.