Вівторок, 24.12.2024, 16:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти

Ватутінської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Січень » 10 » ІІІ засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів
20:27
ІІІ засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів

РОЗВИТОК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЯК ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ

10 січня 2014 року відбулося ІІІ засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів міста Ватутіного по темі «Розвиток креативної особистості учня як психолого – педагогічна проблема сучасності». На засіданні були присутні вчителі початкових класів шкіл міста та гості: методист лабораторії початкового та дошкільного навчання ЧОІПОПП Чорновіл Вікторія Олександрівна, начальник відділу освіти Ватутінської міської ради Точинюк Людмила Петрівна, завідувач методичним кабінетом відділу освіти Жоновата Наталія Яківна, методист методичного кабінету, відповідальний за роботу початкової ланки освіти Клопотенко Ніна Григорівна. Засідання відкрила керівник міського методичного об’єднання вчителів початкових класів Компанієць Тетяна Віталіївна.

Державний стандарт серед завдань освітніх галузей визначає розвиток розумових і творчих здібностей, пізнавальної активності та самостійності учнів. Реалізація цих завдань можлива за умови творчого спрямування навчально – виховного процесу на кожному уроці, характерною ознакою якого є розгортання у часі ситуації розмірковування,  допитливості, пошуку, сумніву.

Педагоги ЗОШ №5 Довбуш М.Г., Марченко С.В., Короленко Л.Г. розкрили тему, показавши, що ефективність розвитку дитячої креативності значною мірою залежить від ступеня сформованості інтелектуальної культури педагога та учня, основними показниками якої є вміння мислити і конструктивно взаємодіяти з іншими. Вони підготували цікаві практичні завдання для розвитку креативного мислення учнів. Члени методичного обєднання та гості з цікавістю поринули у світ дитинства і з задоволенням працювали над завданнями.

Учителі СШ №1 Лагутіна С.Ф., Михальченко Т.О., розповідаючи про роботу над темою, показали  технологічні прийоми створення різноманітних завдань розвивального характеру: як  оптимально поєднувати індивідуальні, парні та групові форми роботи,  грамотно використовувати інтерактивні методи навчання, застосовувати  засоби  педагогічного впливу, мислити категоріями успіху.

Доповнила розповіді учителів методист лабораторії початкового та дошкільного навчання ЧОІПОПП Чорновіл Вікторія Олександрівна, яка наголосила, що творчий педагог створює в аудиторії атмосферу, що передбачає схвалення, підтримку пошукової  активності учнів, ініціативи, оригінальності та самостійності у вирішенні навчальних завдань; сприяє та стимулює прагнення дітей до самовираження; розробляє і конструює нові форми навчальної взаємодії, широко використовує інтерактивні методи і прийоми навчання, спрямовані на розвиток творчої особистості.

   

   

   

Категорія: Початкова освіта | Переглядів: 771 | Додав: -=KYMILLIE=- | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту