2 квітня 2014 року на базі Ватутінської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 було проведено навчально-методичний семінар «Роль керівника в розвитку
творчого потенціалу вчителя». В його
роботі взяли участь завідувач міського методичного кабінету Жовновата Наталія
Яківна, методист методичного кабінету
Бойко Валентина Юріївна, заступники директорів
шкіл міста.
Семінар розпочато завідувачем методкабінетом Жовноватою Н.Я., яка
наголосила, що заступник директора, або, як його часто називають, завуч – це не
друга особа у школі, а перша на другому рівні. Саме йому приходиться щоденно
практично вирішувати питання з організації навчально-виховного процесу,
розвитку творчості та об’єднання зусиль усіх членів педагогічного колективу.
Ситуація кожної окремої школи завжди унікальна. У кожній — неповторний
педколектив, свої традиції. За умови використання уніфікованих моделей, які не
враховують цих складових, результативність роботи буде порівняно невисокою.
Тільки творчий підхід заступника директора (в основі якого найчастіше —
неймовірна винахідливість) допомагає організувати ефективну роботу всього
колективу школи. Саме забезпечити умови для виявлення, поширення досвіду роботи
заступників директорів шкіл в управлінні розвитком творчого потенціалу
педагога й ставили за мету організатори семінару.
Про роль заступника директора в управлінні розвитком творчого
потенціалу педагогів і про особливості ефективного впровадження сучасних
інноваційних педагогічних технологій, створення комфортного середовища для
розвитку творчого потенціалу вчителів розповіли учасникам семінарузаступники
директора з навчально - виховної роботи Ватутінської спеціалізованої школи
І-ІІІ ступенів № 1 Дудник Світлана Русланівна та Романчук Лідія
Миколаївна («Роль керівника в розвитку творчого потенціалу вчителя ») .З доповідями
виступили бібліотекар Чубур Світлана Володимирівна («Роль шкільної
бібліотеки в розвитку творчості вчителя»), психолог Бондаренко Тетяна
Михайлівна ( «Психологічна підтримка творчої праці вчителя»).
Учасники семінару познайомилися з презентаціями досвіду роботи вчителя
фізики Піщаної Олени Павлівни («Дослідницька діяльність педагога як
складова творчої професійної компетентності»), вчителя англійської мови Підчіс
Тетяни Борисівни ( «Творчий потенціал класного керівника – запорука творчого
розвитку учня»), педагога–організатора Большакової Ольги Вікторівни ( «
Розвиток творчого потенціалу педагога – організатора в його роботі з учнівським
самоврядуванням»).
Навчально – методичний семінар відбувся в атмосфері тісної
співпраці та творчого пошуку, це — не показовий виступ заступників директора
школи, вчителів, психолога, педагога–організатора а результат щоденної
копіткої узгодженої праці команди професіоналів.
Семінар закінчився, а робота продовжується.
|