Протягом
липня - жовтня 2013 року був проведений огляд-конкурс
серед навчальних закладів міста.
Конкурс проводився на виконання розпорядження обласної
державної адміністрації від 11.04.2013 № 98 та з метою відзначення 60-річного
ювілею від дня утворення області, підвищення ефективності та результативності
діяльності освітньої галузі.
У першому етапі Конкурсу брали участь усі дошкільні
навчальні заклади міста. Під час його
проведення здійснювалося вивчення роботи
закладів, аналізувалися представлені на Конкурс матеріали, визначалися та
нагороджувалися переможці на міському рівні. У номінації «Кращий дошкільний
заклад» перше місце зайняв садок №7 «Сонечко». Матеріали подано на другий етап
обласного Конкурсу.
Дошкільний навчальний заклад здійснює свою освітньо –
виховну діяльність відповідно Закону України «Про дошкільну освіту» та Статуту
ДНЗ.
Керуючись
основними державними документами, які регламентують діяльність навчального
закладу, педагоги спільно з батьками працюють над створенням предметно –
розвивального середовища і необхідних умов для розвитку потреб та
інтересів кожної дитини, її духовного зростання та фізичної досконалості.
Організація
освітнього процесу в нашому закладі насамперед спрямована на реалізацію
основних завдань садочка, при визначенні яких завжди враховувались:
сучасність, актуальність та результати діагностування педагогів, аналіз роботи
за 2012-2013 навчальний рік, а також можливості колективу: продовжити
роботу з розвитку дитячої гри, як фундаментальної технології виховання
моральних якостей вихованців.
Зміст
освітньо – виховного процесу в закладі визначається Базовим компонентом
дошкільної освіти. Реалізація освітньо – виховного завдання за новою
державною програмою здійснюється на засадах організації особистісно -
орієнтованої моделі педагогічного процесу.
Інноваційним потенціалом дошкільного закладу є його здатність
створювати, сприймати, реалізовувати нововведення, а також своєчасно
позбавлятися від застарілого, педагогічно недоцільного.
На зміну затеоретизованим видам занять прийшли сучасні
види і типи навчальної діяльності: інтегровані, комплексні, тематичні, бінарні
та індивідуальні, підгрупові і міні-заняття. Заняття плануються і проводяться з
використанням нових технік і технологій: «Карусель», «Інтерв’ю за три кроки»,
«Ажурна пилка», «П’ять слів – три слова», «А,Б,В», «Інтервізія», «Коучинг»,
«Щаблинки», «Прес», «Чотири кути», «Броунівський рух», «Гронування»,
«Акваріум», «Мозковий штурм», «Діамант», «Мікрофон», «Незакінчені речення»,
«Робота в малих групах», робота з коректурними таблицями, створення інтелект
мап т. і. Працюючи у парах та групах,
діти навчилися самостійно виконувати певні завдання, висувати та
продукувати ідеї, творити, фантазувати,
впроваджувати плоди своєї фантазії під час дослідницької та проектної
діяльності, доводити свою точку зору до логічного кінця, правильно оцінювати
себе та своїх товаришів, аналізувати та синтезувати свою діяльність та
діяльність однолітків. Дошкільнята намагаються рівнятися на лідера,
модератора, монітора, дають можливість та шанс виконувати ці ролі всім
учасникам підгрупи. ДНЗ
№7 є експериментальним майданчиком по формуванню здоров’язбережувальної компетентності
у дітей дошкільного віку.
У
дитсадочку «Сонечко»
всім
малятам сонячно.
Дітей по новому в садочку
Навчають
працювати,
Гіпотези
різноманітні висувати,
Їх
обгрунтовувать, розв’язувать,
перевіряти.
Доводить
думку до логічного кінця,
Завданням
кожного у нас є фахівця..
Для
малят гуртки працюють,
Там
творять всі й фантазують,
Вчаться
гарно розмовляти,
Вірші й
казочки складати.
Й
педагоги не сумують,
Нові
форми апробують,
Ідеї
гарні виникають
Душу в
них вони вкладають.
Лабораторія
діє постійно,
Юні
дослідники працюють тут плідно,
Високих
результатів досягають