Безпечна
поведінка дітей
Одним із напрямків роботи практичного психолога є
формування безпечної поведінки вихованців/дітей та підвищення психологічної
компетентності педагогічних працівників.
Дошкільний та молодший шкільний вік –
сензитивний період для виховання безпечної поведінки дітей. У цьому віці в
дитини формується розуміння довкілля та свого місця в ньому, усвідомлення себе
в контексті «Я серед інших», розвивається мотиваційна, емоційно-вольова сфери,
які забезпечують стійкість і незалежність поведінки.
2 квітня 2014 року на базі дошкільного навчального
закладу №6 «Світлячок» практичним психологом навчально-методичного центру
практичної психології та соціальної роботи Світланою
Насікан проведено практикум
«Безпечна поведінка дітей».
В роботі практикуму взяли участь завідувач ДНЗ №6 Людмила Ільченко, методисти методичного
кабінету, практичні психологи, соціальні педагоги, вихователі, учителі
початкових класів.
Завідувач дошкільним закладом поділилася з
учасниками практикуму досвідом закладу щодо організації роботи, спрямованої на
формування безпечної поведінки дітей в дошкільній установі, ознайомила з
напрацюваннями вихователів та кожної групи з цього питання (ігрові модулі,
цікаві і яскраві книги, консультації для батьків та багато іншого).
Під час практикуму розглянуто можливі небезпеки, які
чатують на дітей в соціальному та природному довкіллі, опрацьовано шляхи їх
упередження.
Наприкінець практикуму вихователь закладу Людмила Расулова презентувала власний
досвід роботи з організації дитячого туризму в ДНЗ.
Учасники семінару отримали задоволення від високого
рівня організації практикуму, нових методів і підходів в роботі з дітьми,
спрямованих на формування безпечної поведінки та гостинності адміністрації.
|