«Креативний учитель – креативний
учень»
Якою має бути креативна освіта
ХХІ століття? Як створити імідж сучасного вчителя? Як наразі сформувати
креативну особистість школяра? Такі питання звучали на міському
семінарі-практикумі для заступників директорів з навчально-виховної та виховної
роботи, який відбувся у Ватутінській загальноосвітній школі № 5. На семінар
були запрошені представники міського методичного кабінету: завідувач Жовновата
Н.Я., методисти Шарова О.О., Пересунько М.П..
Організатори семінару запропонували присутнім переглянути
відео – притчу про вчителя Майстра.
Заступник директора з
навчально-виховної роботи Архипенко Т.І. представила портрет креативного
учителя з власно підготовленої презентації. Вона зосередила увагу на внутрішніх
і зовнішніх рисах педагога, прийомах, формах, методах , які необхідно
використовувати у своїй роботі.
Калиушко Л.В., заступник
директора з виховної роботи, розкрила питання, чому з віком дитини зникає
обдарованість і творчість.
Практичний психолог Бондаренко
Тетяна Михайлівна представила презентацію
«Психологічні аспекти креативного учня та вчителя».
Ланцюжок виступів підхопили
вчителі початкових класів Короленко Л.Г. та Марченко С.В., які зупинились на
питанні, як можна виховати креативність в учнів молодшої ланки і запропонували
творчі завдання учасникам семінару.
Молодий класний керівник Добровольська О.А. запропонувала заступникам
та гостям побути в ролі учнів та пограти в рольові ігри.
У кінці семінару учасники на
дереві «творчості» висловили думки щодо креативності у власній роботі.
|