25
лютого 2014 року у Ватутінській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №5
Ватутінської міської ради Черкаської області відбувся семінар – практикум на
тему :«Взаємодія педагогів, батьків і місцевої громади з питань виховання дітей
та молоді». Участь у семінарі взяли: перший заступник міського голови Олександр
Заборовець, начальник відділу з питань внутрішньої політики Валентина
Кравченко, завідувач методичним кабінетом Ватутінського відділу освіти
Наталія Жовновата, методист міського відділу освіти Марія Пересунько,
заступники директорів з виховної роботи, голова шкільного батьківського
комітету ЗОШ№5 С.Кириллова, спеціаліст міського
управління юстиції Сергій Карташов, головний спеціаліст служби у справах дітей
Інна Пухляр, головний спеціаліст ВЦСССД Світлана Лукашенко. Семінар – практикум розпочала Наталія
Жовновата, яка наголосила на тому, що будь-яка спільна діяльність починається з
короткочасних контактів. Якщо ці контакт приносять сторонам обопільне
задоволення, то можна говорити про те, як організовувати більш широкомасштабну
спільну роботу, що допоможе батькам піклуватись не тільки про інтереси своєї
дитини, а й про розвиток всієї освітньої установи в цілому.
На семінарі були
обговорені питання підвищення рівня ефективності
взаємодії між педагогічним колективом, батьками та громадою міста, сприяння
розвитку конструктивного діалогу між школою, батьківською громадою,
громадськими організаціями міста та покращення результативності виховного
процесу.
Всі
учасники семінару взяли участь у формуванні «сонечка», яке було складене з
побажань, які можуть вплинути на покращення у питаннях виховання підростаючого
покоління.
Семінар
підсумував перший заступник міського голови Олександр Заборовець словами: «Дуже важливим при наданні підтримки родині може виявитися й узгодження дій
батьків і педагогів. Добре
було б, щоби кожної години свого часу дитина знаходилась у зоні чиєїсь
відповідальності. Можливо, доведеться істотно відкоригувати розклад позакласних
заходів або звернутись по допомогу до інших батьків. Відомі випадки, коли
батьки допомагали вчителю на «продльонці», займаючись і зі своїми, і з чужими
дітьми, регулювали в такий спосіб взаємини між учнями. Усі ці зусилля ніколи не
будуть даремними, тому що, навіть, одна «проблемна» дитина може істотно
вплинути на розвиток багатьох інших дітей школи».
Заступник директора з виховної
роботи Л.Калиушко
|