19 грудня 2014
року у Ватутінській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 пройшов
міський семінар на тему: «Розвиток креативності школярів - шлях
творчого сходження до свого найвищого «Я». До проблеми
креативності неодноразово звертались дослідники та, незважаючи на це, вона
залишається найменш розгаданою частиною людської активності. Креативність
пов`язана з різними аспектами людської особистості.
Організатори семінару ставили перед собою таку мету: сприяти
формуванню креативності як показника компетентності особистості,
розвивати навички та вміння керувати креативним процесом, вчитись долати
стереотипи та бар'єри, які обмежують творчий потенціал; розвивати навички
аналізу, фантазію, уміння бути готовим до повноцінної творчої роботи; формувати
бажання бути креативним.
На заході були присутні: завідувач методичним кабінетом
відділу освіти Жовновата Наталія, заступники директорів з виховної
роботи, педагоги-організатори, практичні психологи шкіл та дошкільних
установ нашого міста.
Під час проведення семінару всі учасники і гості
ознайомилися з виставкою народно-прикладного мистецтва, яку підготували
учні 1-11 класів спільно з класними керівниками.
Відбувся перегляд відеофільму «Як креативність
пригнічується в закладах освіти», в якому головною думкою було
те, яку важливу роль має освіта у розвитку в учнях
креативності, нестандартного мислення, яскравого, творчого прояву
і, що для цього необхідно зробити .
В ході семінару
були висвітлені питання:
-
«Креативна освіта
для розвитку інноваційної особистості (заступник директора з навчально-виховної
роботи Підчис Тетяна);
-
«Шляхи
розвитку креативної особистості в позакласній діяльності» (заступник з
виховної роботи Забой Тетяна);
-
«Подорож
у творче дитинство» (педагог-організатор Большакова Ольга);
-
«Бібліотекар
для юнацтва» (завідуюча шкільною бібліотекар Чубур Світлана)
Кожен виступ доповнювався відео презентаціями.
Тетяна Бондаренко, практичний психолог, провела
діагностичний блок «Світ креативності навколо тебе», під час
якого виконуючи різноманітні завдання учасники виявляли в собі прояви
креативності, обмінювалися думками і враженнями.
На завершення хочеться зазначити, що дитина не порожня
посудина, яку педагог покликаний заповнити знаннями і поведінковими
нормами. Дитина - особистість, яка не «сформується» колись у майбутньому, а
існує з самого початку, але ще не виявила, не усвідомила себе і потребує
допомоги педагога.
|