П`ятниця, 29.03.2024, 15:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти

Ватутінської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Січень » 3 » СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ КУЩЕНКО
00:47
СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ КУЩЕНКО

Сергій Васильович Кущенко закінчив Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. О. С. Пушкіна, працює вчителем української мови та літератури Ватутінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. М. Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області, фахівець вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, відмінник освіти України, фіналіст Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (2005, 2007), автор посібника з літератури рідного краю «Витоки», багатьох методичних публікацій у педагогічній пресі, працює над проблемою «Розвиток креативного мислення учнів під час пізнавальної діяльності на уроках української мови та літератури».

Сергій Васильович Кущенко – саме той учитель, чия педагогічна і загальнолюдська культура, багатий досвід роботи з дітьми є прикладом успішного втілення вимог сучасного суспільства до освіти. Педагог переконаний, що «навчити чогось можна лише тоді, коли сам це робиш». Ці слова грецького філософа Аристотеля спонукають вчителя до постійного творчого пошуку: вчитель один із перших в місті освоїв модульно-розвивальне та проектне навчання, творчо впроваджує ідеї інтегрованого, проблемного та особистісно зорієнтованого навчання.

Уроки Сергія Васильовича змістовні, насичені цікавим матеріалом, елементами творчості, відзначаються високим науковим і теоретичним рівнем, глибиною і продуманістю вивчення програмового матеріалу, особливу увагу педагог приділяє особисто зорієнтованому та проблемному навчанню, формуванню національної свідомості та самостійності учнів. На уроках учні самостійно формулюють висновки, досліджують мовні явища, спів ставляють, аналізують, працюють з додатковою літературою, словниками, готують різноманітні випереджуючі завдання.

Орієнтація на особистість потребує від педагога запровадження методів, які спонукають учнів до активної діяльності, стимулюють розвиток мислення, уяви, викликають зацікавленість, позитивне ставлення до навчання. Учитель на уроках враховує вікові особливості учнів, створює сприятливий морально-психологічний мікроклімат, позитивний настрой, відповідну мотивацію, ситуацію успіху, взаємопідтримки. Використання на уроці інтерактивних методів навчання («Мікрофон», «Метод ПРЕС»,«Навчаючи – учусь», «Ажурна пилка») забезпечує у поєднанні з раціональним використанням наочності добре засвоєння виучуваного матеріалу, високий інтерес учнів до навчання. На уроках переважає діалогічна форма спілкування, індивідуальна, парна та групова робота. Забезпечує С. В. Кущенко участь школярів в організації навчальної діяльності через залучення до планування роботи, вибору рівня засвоєння нового матеріалу та способів його фіксації. Обов’язковим елементом його уроків є рефлексія учнів над власною діяльністю, коли кожен визначає доцільність обраного шляху, вирішення поставлених завдань, досягнення чи не досягнення цілей.

Реалізуючи ідеї особистісно зорієнтованого навчання, яке базується на принципах гуманізму, співробітництва, формування власного «я», Сергій Васильович домагається найголовнішого у цій технології: школярі почувають себе спокійно і вільно, висловлюють свої думки, навіть коли вони, можливо, неправильні, але почувають себе на уроці комфортно у спілкуванні з товаришами, бо вони впевнені у тому, що кожного завжди вислухають, що кожен учень може виправити свою помилку. Оцінювання школяра вчитель проводить в порівнянні з його попередніми успіхами й запланованими цілями, через поціновування успіхів, способів навчальної діяльності, докладених зусиль.

Сергій Васильович Кущенко – керівник шкільного методичного об’єднання вчителів-філологів, учасник міських семінарів-практикумів, охоче ділиться досвідом із вчителями школи та міста, проводить змістовні відкриті уроки. Його виступам на педагогічних радах школи характерні науковість, глибина, ґрунтовний виклад проблем і шляхів їх подолання.

Найціннішим скарбом С. В. Кущенка є його вихованці, які пішли дорогою вчителя: багато випускників обрали гуманітарні професії, а семеро з них – філологи, а Плахотнюк Вікторія у 2012 році зайняла І місце у Міжнародному конкурсі з української мови ім. П. Яцика і отримала стипендію Президента України.

Сергій Васильович – постать багатогранна, людина, яка перебуває у постійному русі, самовдосконалюється. Для нього в житті немає другорядних справ. Він належить до тих людей, які не вміють лицемірити чи підлаштовуватися під певну ситуацію. Сергій Васильович завжди щиро вислухає, поспівчуває і допоможе в скрутну хвилину. Його приємна посмішка налаштовує на добрий лад. Коли в людини є такі риси характеру, то вона має право бути вчителем.

За високий професіоналізм і доброту, вимогливість і педагогічний такт, працьовитість і щедрість душі діти віддячують вчителю любов’ю і повагою, шанують батьки і колеги.

Категорія: Наші здобутки | Переглядів: 1292 | Додав: -=KYMILLIE=- | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту