Головна » 2014 » Березень » 4 » Технологія організації диференційованого підходу як умова формування творчих здібностей учнів
11:54 Технологія організації диференційованого підходу як умова формування творчих здібностей учнів |
4 березня
2014 у Ватутінській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 відбувся
семінар-практикум «Технологія організації диференційованого підходу як умова
формування творчих здібностей учнів» за участю учителів світової літератури
шкіл міста, працівників методичного кабінету та педагогів школи.
Вчитель
світової літератури ЗОШ № 5
Арутюнян Людмила Олександрівна провела для присутніх урок у 7
класі по темі: «А.К.Дойл. Оповідання «Пістрява стрічка»».
Під час
уроку учні дізналися історію
створення жанру детективної
літератури; група учнів-екскурсоводів
запросила всіх до
віртуального музею А.К. Дойла та познайомила з його
експонатами; із цікавістю семикласники складали анкету Шерлока Холмса,
одночасно слухаючи музику із радянського
серіалу «Пригоди Шерлока Холмса»; учні були дослідниками улік з
оповідання, які потрапили до рук найвідомішого у світі сищика, із захопленням подивилися інсценізацію з зазначеного в темі
твору, а також поділилися своїми думками про те, чи може пересічна людина у
своєму житті використовувати дедуктивний метод, притаманний Шерлоку Холмсу. На
останок всі переглянули презентацію «Музей Шерлока Холмса». Урок пройшов на
високому методичному рівні з використанням ІКТ. Клас був активний та
зацікавлений. Вчитель продемонструвала нестандартний підхід
до проведення уроку.



Розробка уроку:
|
Категорія: Загальна середня освіта |
Переглядів: 691 |
Додав: -=KYMILLIE=-
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|