15 травня 2013 року
у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 ім.М.Ф.Ватутіна Ватутінської міської
ради Черкаської області відбувся семінар- практикум «Наступність у викладанні
української мови між початковою та середньою ланками». У роботі семінару взяли
участь завідувач методичним кабінетом відділу освіти Ватутінської міської ради
Жовновата Н. Я, методист початкових класів Клопотенко Н. Г.,вчителі початкових
класів та вчителі української мови та
літератури старших класів.
Учитель початкових
класів Глущенко Л. М. та учитель української мови та літератури Кущенко С.
В. провели урок у 4-Б касі на тему «Види
речень за метою висловлювання. Речення з однорідними членами речення. Розбір
речень за членами речення».
Теоретичну частину
розпочав Кущенко С. В., який ознайомив з
темою та метою семінару, окреслив важливість порушеної проблеми. Під час
семінару відбувся обмін думками між вчителями початкових класів та вчителями української
мови та літератури щодо наступності викладання української мови.
Клопотенко Н. Г. коротко
познайомила з програмним матеріалом з української мови в початкових
класах, розповіла про розбір слів за будовою. Глущенко Л. М. інформувала про особливості
розбору речення за його членами , а Городнічук О. Д. – про
звуко-буквений аналіз слів.
Вчителі української мови та літератури розповіли про
особливості програмного матеріалу у 5-ому класі.
Жовновата Н.Я. наголосила,
що введення нового Державного стандарту початкової, базової та повної загальної
середньої освіти зумовлюють розв’язання комплексних соціально - педагогічних
завдань, одним з яких є забезпечення наступності між суміжними ланками освіти.
Важливе місце в цьому процесі посідає проблема наступності і перспективності
між початковою та середньою ланками.
Необхідно
забезпечувати безкризовий процес розвитку дитини. Тому вчителі початкових
класів і вчителі української мови та
літератури повинні працювати разом, узгоджено, виробляти плани спільної роботи,
щоб продовжити всебічний загальний розвиток дітей.
|