17 та 18 жовтня
було проведено бібліотечні уроки у 5-А та 5-Б класах «Щоденник читача».
Мета заняття: навчити
учнів вести щоденник читача, визначати жанр твору, головних героїв, коротко
передавати зміст прочитаного. Виховувати бажання читати, прививати любов до
літератури.
В ході занять було проведено
тестування «Чи гарний я читач».
Тест «Чи гарний я читач»
(відповідаєте так чи ні)
1.Чи поспішаєте ви, коли читаєте
книгу, «ковтаючи» її?
2.Чи називаєте ви книгу нудною,
якщо не прочитали її до кінця?
3.Ви пропускаєте під час читання
окремі речення, описи, сторінки?
4.Чи намагаєтеся передчасно
дізнатися про розв’язку книги?
5.Чи обов’язково пам’ятати
прізвище автора книги?
6.Чи є у вас звичка читати завжди
і всюди, де тільки є така можливість?
7.При читанні ви зустрічаєте
незрозуміле слово. Чи звертаєтесь ви до словника, щоб дізнатися що воно
означає?
8.Чи маєте звичку розтягувати без
потреби на довгий час читання однієї книги?
9.Читаєте лежачи?
10.Скільки сторінок ви читаєте
щодня?
А) 0-1 сторінку Б) 5-10 сторінок В) 11 сторінок і більше
Якщо ви відповіли «так» на
питання 5, 6, 7, а також обрали відповідь 10 б або 10 в – вітаємо, ви гарні і
талановиті читачі.
Якщо ви відповіли «так» на питання
1, 2, 3, 4, 9 і обрали відповідь 10а – вище не дуже підготовлені читачі.
Бажаємо
успіху у самовдосконаленні!
|